Greta Garbo

Bestämde mig för att det får bli ett par Garbo-glasses istället för ett par av dem jag tidigare skrivit om. De påminner för mycket om mina Aviators från Ray Ban, såå jag vill ha något annorlunda. Dessutom känns ju ett par oversized väldigt.. jag vet inte, lyxigt känns som fel ord, men.. franskt? Dramatiskt kanske är rätt ord? Och jag är ju norra halvklotets mest dramatiska människa, tror jag. Haha. Nej, men tillbaka till solisarna! Jag tycker att ett par á la Garbo är snyggt på vår och höst, tror jag, pilotisar känns mer sommar!

Hittade i alla fall dessa från D&G till ett bra pris, så jag tror att det får bli dem. Bestämde mig för att ta dem i svart, även om lille Roberto tyckte brunt. Insåg dock att det säkert kommer skära sig med min hårfärg, eventuella mössor och pannband för hösten/vintern (ja, är det soligt så kan man - tro det eller ej - ha solglasögon även på vintern!) så det får bli svarta.



Kommentarer
Postat av: Ditte

Jättesnygga! Du kommer att bli ännu snyggare i dem!
Bra val, tycker jag....
Kram!

Svar: Åh tack (:
sannas rum

2012-08-20 @ 20:57:05
URL: http://akker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0