Chanelinspirerat

La som sagt ut lite grejer på Tradera häromdagen. Bland annat en Chanelinspirerad kavaj från H&M. Det är common fashion sense att veta att denna typ av kavaj från början är Coco Chanels påfund. Jag inkluderade dock "Chanelinspirerad" i rubriken och nu lades annonsen ned för att den är vilseledande. Förlåt om jag nu är hård - men ja, den må vara missvisande för 1. personer som inte vet vad "inspiration"/"inspirerad" betyder, 2. för personer som inte kan läsa mer än ordet "Chanel", 3. personer som är dumma i huvudet.

Jag funderar på om någon anmält annonsen eller om det är någon person som är jäkligt missnöjd med sin situation eller passar in under någon av de tre punkterna ovan som jobbar på Tradera som valde att ta bort min annons. Irriterad är jag i alla fall. Kan man inte ens i så fall bara ta bort ordet "Chanelinspirerad"? Nu får jag istället betala två annonser... IRRITATING!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh så fin! :)

Gör du? Jag som älskar din design, hihi :}

Svar: Ohja, älskar bilderna - så sjukt härliga! <3
sannas rum

2012-08-01 @ 12:27:36
URL: http://soglam.blogg.se
Postat av: Anna

Åh, jag är så jäkla matt på tradera och allt krångel med dom. Dels att annonser ibland tas bort, köpare som inte betalar osv. Blir så matt, men det är ju så skönt att göra sig av med grejer som man inte använder!

Svar: Jag meeed! Känns som det sitter någon bitterf*tta på Tradera som tar bort grejer för att det är kul typ... SUCK!
sannas rum

2012-08-01 @ 13:51:32
URL: http://madeinjapan.nu
Postat av: Linda ♔

Din nya design är så himla fin! :) Har du gjort bloglovin' knappen själv?

Svar: Nej tyvärr inte, så duktig är jag inte. Hittade en royalty free fashion image som jag använde (: Dock har jag skrivit bloglovin på den ;D hihi. Men tack i alla fall!
sannas rum

2012-08-01 @ 16:08:07
URL: http://dancingallday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0