Beställ endast header



INFORMATION
När det kommer till att göra headers är det viktigt att du redan innan förklarar om det ska vara en transparent (att bakgrunden syns igenom) eller en med kanter (en som håller ihop helt enkelt). Jag behöver all information redan från början, och redan när du kontaktar mig önskar jag att du förklarar precis hur du vill ha det. Jag svarar sedan vad som är möjligt att göra, jag skickar sedan utkast till dig när jag gjort ett färdigt sådant. Du får ändra dig, men endast tre gånger. Därför är det viktigt att du redan från början har en klar vision om vad du vill ha.

PRISER
» Basic header - 1OOkr
» Basic header med friläggning- 15Okr
» Bildspelsheader (2-4 bilder) - 15Okr
» Bildspelsheadern (5-9 bilder) - 2OOkr

KONTAKT
[email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0