Stockholm boogie

Vi kom fram till vår destination vid två inatt. Jag var hur sömnig som helst efter så lång tid bakom ratten. Men allt gick bra, inga missöden på bilresan upp och jag fick välja musik, som jag hade hoppats ;} Vi la oss och somnade gott så fort vi kom till Robertos kusin med pojkvän {som för övrigt har en helt gudomligt fin lägenhet - inspiration}. Nu har vi precis druckit vårt morgonkaffe, och ska snart åka in till den stora staden. Blir mys, café, lite sightseeing {undrar ärligt talat om det finns något jag inte sett...} och ikväll ska vi äta middag med Milena och Christoffer. Ska bli toppenmysigt. Kameran hänger med, så ska försöka ta så mycket bilder jag kan den här helgen, både med min Nikon och min iPhone. Nej, nu måste jag sminka mig.



Såhär snygg är jag när jag kör bil ;}
Trackback
RSS 2.0