Roadtrip

Ikväll bär det av upp till Stockholm i en vinröd Volvo V70 meeeed aux-uttag. Så därför har jag gjort en lång lång lång Roadtrip-lista på Spotify, och i och med att det är jag som kör så kan övriga passagerare glömma att de får välja musik. Föraren väljer. That's it. De får i så fall ha på sin egna i sina hörlurar, för här ska lyssnas på min lista! {Japp, de kallar mig nazi-sanna ibland} Vad är då planen? Planen är att det inte finns någon plan. Det är tre saker som ska göras; imorgon ska vi på någon presskonferens/signering nånstans, vid ett och det är det jag vet om det. Roberto är som en 12-årig flicka på en Justin Bieber-konsert. Det är tårar, det är skrik {som småflickor} och det är ett engagemang jag inte sett maken till förut. Det är då sak nummer ett. Och han ska köpa en tröja också, det är helgen stora sak och inköp; att köpa en UFC-tröja. Åh min lille snutte, vad jag är glad att jag kunde ge dig denna upplevelse! However, lördag så ska då Roberto på den här UFC-mojsen {det är alltså en ❝ gala ❞ som det kallas, men jag tycker inte att det ska kallas gala när folk slår halvt ihjäl varandra. Men en gala är det tydligen} och jag hoppas att jag kan träffa Sophia från LDN medan Roberto skriker lungorna ur sig vid den där massaker-galan. Annars får jag väl lösa något annat kul. Kanske någon av er läsare som skulle vilja ta ett glas vin/en öl om mina planer inte blir att träffa Soph. Ja, men det var de tre grejerna; tröja, gala, öl.



Såhär fint har jag bunkrat upp för denna vackra roadtrip - family pack med coke, vindruvor,
banan, godis och lite färdlektyr till min älskade sambo!


Trackback
RSS 2.0