Intervju med dig?


Nytt i bloggen!

En gång i veckan kommer jag {Camilla} att publicera "Veckans intervju" här i bloggen. Anledningen till ett nytt koncept i bloggen, då Lillage kommer föra fram sina motivationsinlägg om träning och hälsa - är just för att gynna er och få Sannas rum till en helt annan nivå.

Veckans intervjuer kommer hamna här i bloggen på torsdagar, med unika bloggare och bloggerskor som får föra fram sin blogg. När vi tänker på dessa intervjuer så vill vi få fram det bästa utav er, er garderob, smink/produkthylla och era egna tankar om denna värld och hysteri som vi lever i - modevärlden!
Allt detta genom dina svar på några frågor, lite bilder på dig och din garderob etc, länkning och andra roligheter. Vår plan är att lyfta er blogg/företag där ni bjuder på er själva och era tankar om de relaterade frågorna :}

Jag hoppas detta verkar intressant, vi har redan fått ett härligt napp, och att ni gärna deltar i denna iden.
Ta chansen själv och bli intervjuad! & i så fall, om det är någonting för dig - så hör av er till mig. ♥

Kommentarer
Postat av: L J E M T F E L T ♥

Låter superspännande! Jag kan gärna ställa upp i fall det skulle behövas! :)

2012-04-11 @ 15:22:31
URL: http://ljemtfelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0