HAHAHAHAHA



Haha, dog lite imorse när jag fick den här kommentaren. Ur luften? Vad finns det i så fall för bevis på att jag är Gossips? Haha, jag dör. Så många hatinlägg jag skrivit om Hot Gossips, men det kanske den här personen tänker är ett smart drag från min sida för att avstyra misstankarna... Hmmm, ja, vem vet? Nej, men ärligt talat; Hot Gossips är en av Sveriges största bloggar, och tjänar troligtvis pengar. Hade jag tjänat de pengarna hade ni garanterat sett mer shopping i bloggen och inte en massa gnäll om att jag är fattig. Hade dock aldrig kunnat göra en sådan sida, bara det att jag tycker det är för riskabelt i och med att de blir anmälda för förtal titt som tätt. Orka vara så naiva och sämst som de/han/hon på Gossips är. Seriöst - det är den sämsta svenskan någonsin i den bloggen, stavfel och hela refrängen. Tycker ni att jag skriver sådär dåligt så behöver jag skärpa till mig ordentligt!

Kommentarer
Postat av: daniella

sv: ja, jag är ju mörkhårig naturligt, så det ser nog naturligare ut. Dock har jag alltid varit mörkhårig (förutom på bilden, då var jag ljushårig i några veckor) och jag vill prova något nytt. Funderar dock på att skaffa något mellan ting, mellanbrunt med ljusa slingor :)

2012-04-26 @ 19:00:31
URL: http://ddaniellaa.blogg.se/
Postat av: Matilda

Haha, vilken ... annorlunda kommentar :) Du skriver fantastiskt! Välformulerat, smart och med eftertanke.

2012-05-02 @ 15:59:05
URL: http://matildarodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0