GCB

Åh, jag har verkligen fallit pladask för ABC's nya serie GCB - Good Christian Bitches. Helt sjukt rolig serie. Påminner som så många kritiker påpekat om Desperate Housewives, men istället för att befinna sig i South Carolina beger vi oss ner till Texas huvudstad Dallas. Amerikansk sydstatsdialekt blandat med mycket kyrkobesök och en stor klick intriger är det som präglar denna serie - och jag är fast. Den är helt underbar. Igår kom femte avsnittet ut, så ska försöka se det ikväll när jag kommer hem från Julia, men vi har också Once Upon a Time att se, som kom ut inatt, och som har blivit helt sjuuuuuukt spännande, så vi får se om jag orkar med att kolla GCB också. Men himlans vad bra det är, och annars kan jag bara spara det till imorgon.



1        2        3        4

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: ja, jag med! Jag har börjat om från säsong 1, så är bara på avsnitt 9. :)

Tack så hemskt mycket! :)

2012-04-02 @ 15:33:09
Postat av: Ronja

Jag är helt fast vid once upon a time! Så himlans bra :)

2012-04-02 @ 16:58:21
URL: http://melcker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0