Avgiftning

Har kört igång med avgiftning som Amanda tipsar om på sin sida för att komma igång med viktminskning. Jag ska försöka få ut så mycket gifter som det bara är möjligt ur min kropp för att öka dopaminen i hjärnan och på så sätt skapa större motivation till den här lilla resan. Jag jobbar som bekant på en trafikskola och har mycket kontakt med avgaser. Med andra ord utsätts jag inte bara för vardagens alla gifter - jag får också in en hel del avgaser i mig vilket är värdelöst. Jag har inte tänkt fasta eller köra detox, utan detta ska bli en regelbunden avgiftning som jag ska försöka göra till en rutin i mitt liv - en livsstil. Varför inte, liksom?

I min avgiftning ingår kort och gott:
› Vanligt vatten
› Citronvatten
› Grönt te {utan mjölk och socker}

Och jag drar självklart ner på kaffet. Innan har jag valt kaffe framför te, men nu ska det bli ändring på det. Om jag verkligen måste måste måste ha kaffe någon morgon är det okej, men en kopp är verkligen max.



we it

Kommentarer
Postat av: Anna

Good for u! :)

2012-04-23 @ 10:38:21
URL: http://sangster.blogg.se/fitforfight/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0