thanksgiving



Imorgon är det Thanksgiving. Önskar att jag hade kunnat fira det, för jag har så mycket att vara tacksam för, men jag ska istället sitta på ett plan över Nordsjön. Ganska trevligt det också, eller det som komma skall där, men inte att jag missar att fira Thanksgiving. Får ta det nästa år.

Men jag ska vara tacksam. Tacksam för att jag har människor som bryr sig om mig, jag har tak över huvudet (snart har jag till och med ett eget hem tillsammans med min underbara, fantastiska pojkvän), mat på bordet, ett jobb med lön så att jag vet hur mycket pengar som finns på mitt konto varje månad. Nej, det är inte så att jag kan leva lyxliv på den lönen, men man kan inte få allt. Och sist, men absolut inte minst så är det vänner och familj. Och min pojkvän (han är i en egen kategori som ingen annan kan ta sig in i) som är den finaste någonsin. Som håller mig när jag ska sova, som pussar på mig, som säger att han älskar mig och gör så att jag vet att jag faktiskt är älskad. Jag känner mig aldrig ensam när jag har honom. Han är det bästa som finns. Och snart bor vi ihop också! Kan inte vänta. Då blir det inte så jobbigt att somna varje kväll, för jag vet att han kommer ligga där bredvid mig när jag vaknar på morgonen.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv:Tack:)

2011-11-23 @ 10:49:57
URL: http://amananda.blogg.se/
Postat av: Linda

Ah man ska va tacksam för det man har :) Finns folk som har det mycket jobbigare<3

2011-11-23 @ 13:54:25
URL: http://dancingallday.blogg.se/
Postat av: Tilda

vad mysigt att du ska flutta ihop med din kille! :D

2011-11-23 @ 17:07:43
Postat av: Anonym

Underbart det låter :) saknar dig! Hoppas vi kan ses snart. Kramar

2011-11-24 @ 22:11:37
URL: http://charlottethoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0