marks & spencer



Ska tvinga Martina att vi ska gå till den stora Marks & Spencer på Oxford Street nästa helg. Åh, det ska bli så roligt att komma iväg till den fina staden, mums. Jag kommer satsa mest på basplagg, inredning, smink & accessoarer (vilket är typ allt när jag tänker efter), men det blir inte så mycket klädshopping. Jag har liksom inte råd att lägga pengar på kläder nu, för nu vill jag ju skapa ett fint hem till mig och min älskling. Jag tycker om att sträva efter perfektion, sedan om jag blir lycklig av att uppnå det jag tycker är bra - det vet jag inte. Men att planera saker och ha förväntningar, det är det som gör en lycklig.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Älskar london =) Gud vad roligt det är ju snart =)

2011-11-18 @ 09:47:00
URL: http://veronicasadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0