london shopping list



Åh, på torsdag bär det av bort till London. Jag känner dock att det jag behöver köpa kommer hamna i första hand, så kläder blir det inte allt för mycket av. Jag har inte för mycket pengar att röra mig med heller tyvärr. Hur som haver; det blir en hel del till hemmet när vi åker! Sängkläder är ju ganska viktigt i och med att vi inte har några alls just nu då vi byter från ett singeltäcke till ett stort (24O × 2OO) och vi måste också ha dubbelsängslakan.

Sedan så längtar jag otroligt mycket efter att få shoppa lite på Selfridges; jag ska köpa mysiga ljus från Voluspa, lite smink tror jag från MAC och ett par Converse. Men besöket på Molton Brown är nog det som både jag och Martina ser fram emot mest, haha. Är mycket sugen på att gå till Zara Home och Next Home. Åh, det här kommer bli såå kul!
Trackback
RSS 2.0