Lördag



I lördags var vi först på Oxford Street, åt en god bolognese på ett italienskt ställe till lunch och sedan var det shopping. Jag köpte bara ett par slit-och-släng-ballerinas på Primark, för det är hög tid att slänga de jag har från H&M. Går oftast ut i ballerinas, och de blir ju så gott som förstörda efter ett par veckor. Hur som helst. Camilla köpte smink, lite grejer på Primark och sedan köpte vi med oss sushi som vi åt på mitt rum tillsammans med varsin kall Corona. Mums. Vi gjorde oss i ordning och åkte mot Paddington. Dock hamnade vi fel flera gånger, jag var nära att tappa min väska (en snäll polisman hittade den så jag sprang ikapp honom), så någon timme senare var vi framme vid hotellet där det vankades förfest. Sedan var det tänkt att vi skulle till The Roxy, vid Oxford Street, men vi kom dit efter ett och då var alla redan trötta. Så vi åkte hem, haha. Jag och Camilla trillade i säng vid halv tre. Det var en kul kväll, även om vi aldrig gick ut!

Kommentarer
Postat av: Anna (Bunkernförfest)

Din blogg är gudomligt fin, hade behövt heeeelp! PUSS

2011-05-30 @ 22:17:19
URL: http://annananaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0