You're my wonderwall



Regents Park igår.

 

Gårdagen var jättemysig, totalt var jag på språnget i femton timmar, vilket är ganska coolt om ni frågar mig, haha. Det blev shopping, lunch, pubande, melodifestivalen i Svenska Kyrkan på Hartcourt Road (stavning?), och en ganska så spårad utgång... Jag har ingen självdisciplin.


Idag har vi varit på Brick Lane, käkat lunch, druckit varm choklad och kollat i vintagebutiker. Nu är min kära Petrusa här, vi har ätit toast och druckit te. Huvudet spränger lite grann, för jag vaknade redan efter sju timmar imorse (vilket är enooooormt lite för moí) av att Ben och Freddie höll på med en orkester på andra våningen. Inte jättetrevligt.

 

Jag tänkte göra en videoblogg där jag biktar mig för jag har också varit utomordentligt ond mot en viss ex-date. Mohahahaha. Ungefär. Nej, men det kändes bra, allt är avslutat nu, jag kommer antagligen aldrig mer höra från honom med tanke på vad jag sa. Vill i och för sig inte höra från honom heller med tanke på det han sa. Everyone's happy.

Trackback
RSS 2.0