Vanlig fråga


Frågan är alltså hur jag har gjort för att man ska kunna ladda ner filer på min blogg (läs, mina gratis bloggdesigner/stilmallar). Det är som så att du måste ha ett webbhotell för att kunna göra detta. Det kan du köpa på till exempel one.com, där har jag mitt. Kostar ungefär 700kr per år, och du får också egen domän (jag har ju .se) och man kan ha mailadresser knutna till sin adress - jag har till exempel en adress som är [email protected], som man kan maila frågor etc. till. Då kan du ladda upp filer som man sedan kan ladda ner. Utan webbhotell är det ganska svårt, eller i alla fall krångligt. Finns en sida som heter bloggdesign.nu som man kan försöka från, men jag tyckte den var jättejobbig så jag köpte mig ett webbhotell istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0