Middag



 

När jag lagar mat till mig själv här, vanligtvis äter jag ihop med föräldrarna, så brukar jag försöka lyxa till det lite för mig själv. I helgen som var så var det underbart väder, så jag gjorde en kycklingssallad till mig själv som jag satt ute och åt. Stekt kyckling, gurka, cocktailtomat, avokado och permesan. Mums.

 

Men nu fick jag bara ett ryck och blev sugen på... köttbullar och makaroner! Så som tur är så har jag köpt köttbullar (riktigt svenska) från IKEA, så jag ska bara byta lakan i alla sängar och sedan ska jag ställa mig och göra detta. Mums mums. Längtar lite hem till Sverige nu, efter god mat. Mamma skickade ett läskande mail till mig om mat, höll på att dö lite när hon beskrev det. Jaja, snabbt ska det gå med sängarna så att jag kan få mat så fort som möjligt.

Trackback
RSS 2.0