Det har hänt mycket...



Det har bara gått tio dagar, men mycket händer i London...

› Therese har flytt från sin konstiga familj och flyttar hem i övermorgon. Tråkigt!
› Petra flyttar hem på onsdag i nästa vecka, snyft.
› Våren har verkligen kommit, med lata dagar i solen.
› Jag har träffat två killar som jag antagligen ska börja dejta (haha, kul att man kan träffa två samtidigt, utan att det är nån big deal). Den ena är jag dock ganska... inte så jättepepp på, men jag ska ge det en chans och om inte annat är det alltid kul att träffa nya människor.
› Jag har shoppat massor! Inlägg kommer.
› Jag har börjat mitt nya liv - aldrig cola under veckan (på helgen är det dock okej) och försöker ta mig ut och promenera/springa. Det började i och för sig idag. Haha.
› Jag var på The Scripts konsert på Wembley! Amazing. Fick dock inte ta några bilder...
› Vi har varit på bio, varit ute och partajat, gått på shoppingturer, suttit i parker och haft picknick... Ja, bilder kommer helt enkelt!
Trackback
RSS 2.0