Märker du hur fort det går?



Känns som att det var förra veckan jag hade 72 dagar kvar i stan med stort S. Eller stort L - London. Min lilla bebis London. Åh som jag har haft det roligt här. Och helgen var misslyckad men samtidigt så fruktansvärt rolig. När tjejerna smugglar med sig rosa vodka in på Monarch, man får tequila utan citron och salt, man häääver i sig Blue Lagoon och bara njuter av livet - ja, då är det bra! Det bästa jag vet är att sitta på söndag eller måndag och bara rågarva åt vad man har gjort. Det gjorde vi vid slussen i Camden i måndags, jag, Fia och Stina. Jag skrattade så otroligt mycket när minnena från lördagen började komma tillbaka. Saker man sagt, saker man gjort och allt sånt där. Ja, då älskar jag mitt liv. Spelar ingen roll om det är något pinsamt; för det är lika kul ändå. Om jag skäms, jaja, det spelar ingen roll för någon annan fick sig förhoppningsvis ett gott skratt.

Att vinka in en taxi klockan sex på morgonen i London... Då känner man sig faktiskt ganska lyckligt lottad, både för att man har råd med taxin och för att det känns metro! The only thing I see is beautiful people, oooh don't you know, don't you know, beautiful, don't you know?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0