Inte lika kaxig idag...



Nej, fem och en halv timmes sömn har väl kanske inte gjort mig till den piggaste av... något. Nu ska jag följa Freddie till skolan om nio minuter, sedan ska jag shoppa loss på M&S (potatis, dill, gräslök, jordgubbar, grädde och blommor. potatis, dill...). Jag hittade en knippe med björkgrenar i mitt rum imorse, måste varit på jakt inatt när jag tänkte att ingen såg. Björkar finns nämligen bara på tomter här verkar det som... Sssshh!

Åh, förresten, Capa & Kajan, vet ni vad jag gjorde inatt? Jag raderade alla spår av A! Inga nummer, någonstans, på några telefoner, på några lappar, ingenstans. Och jag sa hejdå. Var nu stolta över mig, kära bästisar!

Åh, för övrigt, karaoken igår var ace, men jag tror att jag sjöng mindre bra, HAHA. Men det vare värt. Mindre värt att Fia nu är struken från mitt vardagsliv. Usch, väller upp tårar i ögonen när jag tänker på det... HIMLANS! Fia, åk inte då. Snälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0