I'm afraid to try, but afraid to never know



Was afraid to try and afraid we'll fall again
Crashing down from the sky, you know
Had a hill to climb but with you my heart will mend
That's the one thing we all wanna know


Hej hörrni! Ledsen för tyst helg, men vi hade inte wifi på hotellet vi bodde på. Och jag tror inte jag kommer berätta något om vad som hänt den här helgen. Det är något man bara vill glömma.

Därför blir det paus nu. Jag önskar att jag kunde pausa mitt liv. Pausa och komma på vad jag ska sträva efter nu. Jag hade en plan, men den inkluderade andra människor som inte längre kommer finnas i mitt liv, och nu måste jag hitta på något nytt. Fördelen är antagligen att jag kan göra allt i min takt. Nackdelen är att jag är ensam. Fast jag är ganska duktig på att vara ensam, och klarar mig bra.

Och även om jag är ensam nu. Även om jag kommer vara ensam under en lång tid här i London, så vill jag inte åka hem.

Jag är ganska säker på att London kommer bli mitt hem igen under de kommande åren.

Vi hörs när livet ter sig lite bättre. När jag inte längre får ångest av att göra annat än att titta på Vänner på datorn. När jag inte ens klarar att gå in på aftonbladet utan att känna mig misslyckad.

Kommentarer
Postat av: Loviisa

även fast jag inte vet vad som hänt så hoppas jag att det blir bättre. verkligen. jag vet hur det är att må dåligt, och faaaan, det är inte kul.



puss&kram.

2011-06-13 @ 09:57:26
URL: http://allthelittlethings.blogg.se/
Postat av: Julia

Sanna!! Du är aldrig ensam. Det kan jag lova dig. Om det är någon tröst alls så är jag här inne och kikar flera gånger om dagen fast bloglovin säger att inget nytt har skrivits!

Kan bara ana vad som hänt men inom sinom tid blir allt bättre. <3<3<3

2011-06-13 @ 11:13:19
URL: http://juliaingvarsson.webblogg.se/
Postat av: ANNE

Hoppas det känns bättre snart :/

2011-06-13 @ 13:51:57
URL: http://favs.se/mode
Postat av: Charlotte

Hugs and kisses for you my friend <3 :)

2011-06-13 @ 13:56:52
URL: http://charlottethoren.blogg.se/
Postat av: Lovisas corner

Svar: Ja, alla som läst den rekommenderar den varmt, och alla pratar om den, och för att inte glömma att den legat på topplistan sen den först kom! Ska se om jag kan låna den av någon snäll vän, på biblioteket.. Men helst vill jag ha samtliga böcker jag vill läsa! Ser bäst ut så i bokhyllan, för jag ska banne mig ha en hel vägg med böcker när jag blivit gammal! :)

2011-06-13 @ 23:12:05
URL: http://lovisascorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0