Lots and lots



Jag är en såndär prylgalen person, och med tanke på flytten i sommar så har jag börjat hänga mer och mer på sidor som Ikea, OBH Nordica, Netonnet, Hemtex och massa sådant när jag surfar. Kan sitta i timmar och leta efter något porslin jag vill ha, eller sängkläder. Börjar man bli vuxen då? I don't know. Ovan ser ni i alla fall ett kollage med en massa mackapärer { sjukt underskattat ord! } som jag vill ha i mitt hem. I alla fall innan jag dör. Ni ser:

En kolsyremaskin från Wassermaxx, brödrost från Kenwood, en smörgåsgrill från Centurion, våffeljärn från Centurion, en blender från Skantic, en stavmixer från Skantic, matberedare från Exido, glassmaskin från Waves, juicepress från Phillips, mjölkskummare från OBH Nordica, vattenkokare från OBH Nordica och en kaffepress från Ikea.

Kajan, betalar du eller?

Kommentarer
Postat av: emelie

sv; tack!

jag vill förövrigt ha allt i collaget. smörgåsgrillen såg härlig ut..

2011-06-01 @ 12:54:11
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Postat av: Elle

Det är mkt som behövs också! Så passa på nu ;)

2011-06-01 @ 15:41:56
URL: http://elagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0