Den senaste veckan i min telefon


I lördags var vi hemma hos Mandy


I söndags roade jag mig med att kolla på folk i Camden på Starbucks takterass med en Mango Passion Fruit Juice (rekommenderas!)
Och jag målade mina naglar med inspiration från Cruella Deville, haha


I måndags öste regnet ner som bara den och jag åt middag med Vanessa på The Freemasons Arms i Hampstead.


I tisdags åkte jag till IKEA för att äta köttbullar och för att handla för midsommar.


Och igår var vi i Wood Green och sjöng karaoke, för det var Fias sista torsdag. Den svarta bilden är endast utfyllnad, haha.

Kommentarer
Postat av: S O F I A ♥ / photoshop, skönhet & skvaller!

Tja sötis! ♥ Har du någon bra mascara att tipsa om? Puss / Veys.blogg.se

2011-06-24 @ 13:53:41
URL: http://veys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback