Ännu en helg där jag flippar ut



Såhär såg jag ut igår...



... och så här ser jag ut idag!


Herrejesus Kristus, kan du ge mig ett break? Kan du bara låta mig få vara ledig från mitt liv lite grann? Jag känner att jag hanterar i princip allt fruktansvärt dåligt för tillfället. Jag är dum, om man nu vill uttrycka det så. Det är inte speciellt stabilt. Funderar på om det är för att jag är så stressad över att flytta hem igen. Lämna allt här. Fast jag vet att det kommer aldrig bli detsamma att komma tillbaka.

Nu ringde värdföräldrarna och sa att de måste åka till sjukhuset med den lille som har skurit sig i foten. Vilket betyder att jag jobbat varenda dag den här veckan. Jag är både psykiskt och fysiskt utmattad, kan jag lova. Edit: nee, nu behövde jag inte vara hemma.

Kommentarer
Postat av: bengt thalenius

I de här situationerna visar man sin sociala styrka.De här veckrna som är kvar måste man kämpa med för alla parter. Du vet ju att det kommer bättre dagar.

Kram

Mor mor, morfar

2011-06-20 @ 10:23:02
Postat av: Tea

Så söt du är! :)

2011-06-20 @ 16:52:06
URL: http://teajohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0