4 veckor



Kan inte fatta att det gått 5,5 månader sedan denna bild togs...

Då återstår det fyra veckor, och jag räknar ner som en liten blå. Snart kommer Vanessa hit och käkar lunch så ska vi ligga ute och sola hela dagen. Kommer bli bra. Men först måste jag städa lite.
Kan inte förstå att jag har varit här i snart sju månader. Känns som det var nyss jag kom hit, skulle kunna vara en månad sen vi hängde på Monarch varje helg, skulle kunnat vara ett par veckor sen jag fyllde år. Det var som Joline sa igår; lika mycket händer i London på 8 månader som i Sverige på fem år. Det är nog sant faktiskt. Men snart är det tillbaka till det vanliga tempot, och jag gillar det. Vill ha lite mer trygghet, rutiner och vänner/familj i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Tea

SV: Tack så mycket!



Så söt bild! :)

2011-06-28 @ 09:51:43
URL: http://teajohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0