Söndagsgodis



Ibland saknar jag att vara liten. Lördagsgodis och fredagsmys till exempel. En påse chips att dela med syskonen på fredag och någon läsk, och 20 kronor att handla godis för på lördag. Blir mer påtagligt när pappa varit här också, när jag inte träffat honom på några månader, och sedan är det som vanligt. Man saknar tryggheten och närheten från familj, liksom. Dock påbörjar jag min näst sista vecka som au pair imorgon bitti, och nedräkningen börjar komma till sin ände känns det som. Snart är jag hemma igen, och det är skönt.

Cadbury's Flake är för övrigt något av det godaste jag vet...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas ni hade en underbar helg tillsammans :)

2011-07-10 @ 22:02:49
URL: http://charlottethoren.blogg.se/
Postat av: SandraVictoria

Sanna! Jag älskar dina bilder! Så himla inspirerande! Kan du inte göra en guide för hur du redigerar? En sorts guide för dina favoritsätt att redigera på?

2011-07-11 @ 00:45:44
URL: http://www.sandravictoria.se
Postat av: linn

kommer dö utan mina flakes och doritos.

Postat av: Anonym

Jag köpte alltid mjukglass med flake när jag var i london, så gott!

kram :)

2011-07-13 @ 18:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0