Ni måste förstå...

Folk förstår verkligen inte varför jag inte svarar på mail/kommentarer angående mina bloggtips. Men kommentarer som Det här funkar inte har jag tyvärr inte tid att svara på. Om jag hade ett dygn som var dubbelt så långt hade jag absolut gjort det, men nu har jag bara 24 timmar, jag jobbar 7,5 timmar, jag sover 8 timmar vilket ger mig 8,5 timmar till annat, och då vill jag ärligt talat inte sitta och besvara kommentarer där personen i fråga har gjort fel, och inte lyssnat på vad jag säger i videon. Det är otroligt frustrerande för mig att få elaka kommentarer, otrevliga och oförskämda kommentarer om att jag borde besvara. Ja, ni är jättetacksamma för svar, men det är ju alla! Och jag får säkert 4-5 stycken sådana kommentarer om dagen. Då måste jag gå in på era bloggar, kolla vad ni gjort fel i kodmall/stilmall och förklara för er vad som är fel. Jag har inte den tiden, och vill absolut inte prioritera sådant. Jag tycker det räcker med att jag lägger flera timmar om dagen på att blogga, göra videos och designer. Och när ni tänker efter, det gör väl ni med?
Trackback
RSS 2.0