Kreativ, produktiv, effektiv



Jag måste nästan gratulera mig själv lite till hur duktig jag är idag. Har nu sökt ungefär 1O jobb som jag hittat lite här och var, och mailat de jag fått svar från om att jag kommer in och hälsar på på onsdag och pratar med dem. Känner mig mycket duktig. Kollar samtidigt på Cold Case och ska snart sätta igång med eftermiddagsarbetet, då Vita är på väg härifrån. Så MTV kommer sätts snart på, volymen höjs upp och voíla, jag har snart städat klart. Känner en enorm lycka inombords för att det är an end of an era today. Sorgligt samtidigt, såklart, men jag vill ju hem nu. Vi har löst en referens, de har gett mig den sista lönen+semesterersättning och ikväll ska jag ge dem min nyckel så får jag låna nyckel lördag & söndag. Har tvättat alla mina kläder så att jag slipper det när jag kommer hem, så nu är bara dammsugning, att damma, torka av alla ytor i rummet, tvätta lakan & stryka dem kvar. Är exalterad!
Trackback
RSS 2.0