Frukost



Gick upp för en halvtimme sedan. Var så himla skönt att få sova ut, och det är ju faktiskt min sista dag som arbetslös idag (vi får hoppas att det håller i sig under en lång tid!), så jag tog tillfället i akt att få nana riktigt ordentligt. Gjorde mig lite frukost; yoghurt med müsli, en rostad macka med marmelad och ost och en kopp te. Mums! Idag står "göra matlådor för veckan" på schemat. Dock har vi inte så mycket lådor att ha det i... Får nog kila in till stan och se om jag kan hitta fler. Det är ju faktiskt viktigt! Hittills har jag gjort en matlåda med tortellini, hihi.

Idag får ni filmen från lägenheten, och jag vet att ni väntar med spänning, hihi! Bara att min internetuppkoppling är så dålig här hemma, men ikväll ska jag hem till min familj och äta middag (första gången vi är samlade sedan ett år sen!) så då laddar jag upp filmen där!
Trackback
RSS 2.0