@ The Underworld



Studenter lever lyxliv i jämförelse med oss au pairer... Hihi.

 



Sjukt mycket folk när vi trillade in på The Underworld vid halv ett.

 



Jag försökte klä mig lite mer åt Camden-hållet - dvs. ingen partyklänning precis.

 



Och vi har kul vart vi än går - posh, indie, pop eller whatever, det blir lika bra.

 

Vi mötte upp Joline och Anna vid stationen i Camden efter att Amanda och Sophia begett sig. Vi bestämde oss för att gå till The Underworld, och träffade en promoter som lät oss komma in gratis. Det var precis min stil! Jag visste inte att jag var så into indie, faktiskt. Men när Mark Ronsons Bang Bang Bang dånade ur högtalarna, alla skrek av glädje och vi dansade för glatta livet så fick jag årets glädjerus. Underbart.

 

Vi tappade till slut bort Joline och Anna, och vi stannade till två innan vi begav oss mot Home Kebab (seriöst, är du i Camden på party, ät på Home Kebab, ät Chicken Doner med chillisås och vitlökssås - i slutet av kvällen spelar det ju ändå ingen roll!) och det var lika gudomligt som sist. Mätta och belåtna satte vi oss på N5:an hem och lyssnade på ett samtal mellan fyra killar som skrek på varandra för att de inte hade fått omkull nån brud under kvällen... Underhållning.

Kommentarer
Postat av: Catja - En personlig modeblogg

Svar: jasså :) Jag tänkte snart gå och lägga mig, är jötte trött :p hehe

2011-01-16 @ 22:13:58
URL: http://catjas.se
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Fina bilder! :D



sv: hoppas du gillade intervjun och att du är med och tävlar igen! :)



Du får gärna tipsa om smultronställena om vi ska åka dit. ;)

Kram

2011-01-16 @ 22:34:27
URL: http://adaras.se
Postat av: Sandra | Motherhood

sv: Nej, det är jag som har skrivit inlägget. Att ni inte har bättre saker för er.

2011-01-16 @ 22:46:48
URL: http://motherhoods.se
Postat av: Martina

Underbart att bara få släppa loss sådär! haha :-)

2011-01-16 @ 23:04:12
URL: http://martinalindens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0