TGIF



Nej, det vita på första bilden är inte mitt öra, det är en rosett... hihi.



Thank God It's Friday. Jag äter middag med mig själv och datorn; prawn noodles. Mums. Klockan sju kommer Therese, Sophia och Petra hit så ska vi förfesta/göra oss i ordning. Ikväll blir det Camden (för andra helgen i rad), för att det är så älskvärt. Planen är att möta upp killarna från Kennington och hitta nåt trevligt ställe! Imorgon babysittar jag, då ska jag och Therese ha romantisk middag hemma hos mig, så vi kör all in tonight. Köpte en supersnygg outfit idag på Brent Cross så jag är nöjd nöjd nöjd! Nej, nu är det bara 1,5 h kvar tills jag slutar, lycka.

Kommentarer
Postat av: Linnea Isabelle

Ja, det är den nog! :)



Älskar din bloggdesign förresten!

2011-01-21 @ 18:37:16
URL: http://vindpusten.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Hoppas ni får en trevlig kväll/natt ;)

2011-01-21 @ 19:12:53
URL: http://charlottethoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0