Sanna's year - september

I september blev min blogg ganska lidande utav mitt arbete som länsombudsman för LUF. Men jag hade en otroligt rolig månad. Och vi vann ju valet, hihi. Månaden bestod mest utav utgång på utgång på utgång, haha.



Vi kampanjade som bara den.

 



Vi beställde biljetterna till Australien.



Jag köpte min päls.




Jag läste Egoboost. Som inte var bra...


Vi dansade natten lång på Park Lane när vi vunnit valet.




Jag hade sjukaste kvällen på Hot Chilli + efterfest (ännu sjukare)

img_0655 (MMS)

Jag, Capa & Tobey spårade (eller ah, jag gjorde i alla fall) lite grann på Handelspuben.




Kommentarer
Postat av: Alex

Av vilken anledning gillade du inte Egoboost? :)

2011-01-12 @ 19:55:21
URL: http://followuf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0