Sånadära roliga grejer.




Jag har kommit på att jag ska ju vara här i London i flera månader till, alltså måste jag trivas i mitt rum. Därför har jag och Therese bestämt att nästa helg åker vi nog till Primark och IKEA. Jag måste köpa en torkställning till min tvätt (vill ju inte direkt att mina trosor ska hänga nere bland allt annat), en någon form av möbel som jag kan ha i badrummet (det finns inga hyllor, så vart ska jag ha alla mina grejer? just nu ligger allt på golvet), lite doftljus, några ramar (så ska jag framkalla bilder på min familj och allt), galgar osv. Jag gillar att shoppa inredning, hihi.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad mysigt det kommer bli. Vi har samma badrumsmöbel (den i svart) fast den som är större och som man skall ha i ett hörne.



God fortsättning :) <3

2011-01-02 @ 00:16:58
URL: http://charlottethoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0