January 29th



Vi började med middag på Charlie's. Sophia (gillar inte min kamera längre) och Therese (still loves it)



Sedan bar det vidare till Camden. Therese, Sophia och Johanna.





På The Monarch i Camden (efter lite förhäng på Hawley Arms) mötte jag och Sophia Foffe, Anton, Hugo och Kristoffer.



 

Ja, vi började alltså kvällen på Charlie's, en god restaurang, i Golders Green. Efter ungefär två timmar med mat och vin gick vi mot 24/7 för att köpa lite resproviant i form av vin och cider. Vi åkte till Camden med London Underground där vi hamnade på The Hawley Arms vid Camden Lock. Helt packat med folk, men vi satt mest på uteterrassen och frös.

 

Vid elvasnåret drog jag, Sophia, Petra och Johanna mot The Monarch, men på vägen droppade Petra och Johanna. Där fick jag lite gratulationer från vakten (och gratis inträde i födelsedagspresent av honom), också träffade vi Foffe, Anton, Kristoffer och Hugo. Temat för kvällen var Soundtracks, fy farao vad underskattat! Alla sjöng med i princip alla låtar - Grease, Flashdance, Dirty Dancing osv. Hur roligt som helst.

 

Vid halv ett träffade jag Andrew, också var jag mest med honom hela kvällen. När det stängde vid tretiden gick vi mot min buss, och där stod vi och värmde varandra en stund innan N5:an kom. Vi sa hejdå, och jag åkte hem till Golders Green. Det tog ganska lång tid att gå hem för mig, haha, och det var freezing cold, seriöst. Antonija ringde mig vid kvart i fyra och ville ut, haha, så sjuuukt rolig tjej. Vi bestämde att nästa helg ska vi festa till det ordentligt. När jag kom hem sms:ade Andrew och undrade om jag hade kommit hem ordentligt och allt sådant - jag smälte lite grann. Låg och kollade på Glee till klockan fem, och sedan somnade jag gott.

 

Nu är jag ensam hemma, skönt. Ska träffa Therese om ett tag - hon försvann igår/jag försvann igår. Haha. så vi ska uppdatera varandra om läget. Hihi. Hoppas mitt kort funkar idag. Jävla skit-Lloyds annars...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0