I CAN'T DEAL WITH SECRETS!



Andrew hörde precis av sig. Alltså jag har ju sagt att vi ska gå nånstans som är nytt för mig, så han får ju välja ställe - det är ju han som har bjudit ut mig, då kan ju inte jag välja ställe... Men nu ska det bli en massa hemlighetsmakeri och sånt runtomkring det här. Och jag vill ju inte ha några förväntningar, men nu kommer jag ligga vaken inatt och fundera på det, och googla alla sevärdheter och restauranger runt Victoria Station. Jag kommer bli galen, och jag kommer inte vara så värst snygg på dejten...

Jaja.


- I have an idea for Wednesday, but I can't tell you.
- What you mean you can't tell me? I can't deal with secrets!
- Haha, well... you'll have to wait.

Kommentarer
Postat av: Mirre

Ohh vad spännande och vilken vacker bild

2011-02-01 @ 16:31:38
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: E M M A S V Ä R D '

AWW!!

2011-02-01 @ 21:45:08
URL: http://emmasvard.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0