Förra årets nyårslöften

Gå på studentbalen med min balklänning och slippa skämmas över min acne. Jag ska vara jätteduktig med min medicin och jobba på med acnen, så att jag är fin på balen och kan ha min balklänning utan att behöva tänka på att håret ska täcka ryggen hela tiden.
Jag klarade det, slutade med medcininen i mars och nu är jag "fri".



Åka utomlands minst en gång. Ja, jag måste få lite sol nu i sommar.
Det blev en skidsemester till Norge, en solsemester till Grekland, och sedan flyttade jag ju hit till London också, hihi.
Skaffa mig ett jobb. Ja, det är ju ganska nödvändigt i och med att jag kommer att vara en fattig student från och med den 4:e juni.
Jag jobbade som länsombudsman för Folkpartiet under sommaren, och sedan fick jag ju jobbet som au pair i oktober. Har även jobbat lite på Intersport.
Se alliansen vinna ytterligare ett val. Annars vet jag inte vad jag gör...
Det gick ju hyfsat bra om man bortser från att SD fick vågmästarroll.
Ta körkort.
Japp, jag tog körkort i början av året.
Lansera "gratis stilmallar" på bloggen. Stilmallar som man kan kopiera och använda på sin blogg, har redan börjat göra några stycken, men vill ha minst 10 stycken innan jag lanserar det.
Kolla i dropdownmenyn om du vill hitta dem!
Ta fler bilder i vardagen, och spara alla. Nu när jag har min hårddisk kan jag ju spara massor med bilder, och det ska jag baskemig göra. Det kan vara bra att ha senare, kanske om man ska göra någon bok eller något.
Med tre hårddiskar kan man spara mycket, och kameran hänger med oftare. Dessutom köpte jag mig en liten kompaktkamera också, så fler partybilder.
Utöka min samling med fototillbehör. Ja, ni kan ju se min önskelista, så förstår ni vad jag menar!
Det blev ett batterigrepp och filter till kameran 2010. Och ytterligare en kamera också...
Öka mitt läsarantal. Minst 100 till/dag, i genomsnitt.
Jag har ökat med 400/dag.

Göra klart min jäkla outfitbok. Den har jag hållt på med sedan sommaren 2007, nu får jag ta och rappa på lite.
Jag har börjat, men inte gjort klart den...
Ta studenten med bra betyg. De betyg som redan är satta är inte så mycket att göra åt, men nu får jag kämpa det sista.
To be honest; jag fick varning av CSN att de skulle dra in mitt studiebidrag för att jag skolkade så mycket. Det hände inte, men men... Jag fick inte jättebra betyg, men jag fick bra betyg i de kurser jag ville ha det.
Lägga upp minst ett tips på bloggen varje dag. Utom de dagar jag inte har möjlighet, då såklart!
Varför? Jag vet inte.

Kommentarer
Postat av: Mirre- Foto & hundtoka

vad duktig du har varit, det mesta har ju trädit ikraft med =D



kramar

2011-01-03 @ 18:22:37
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: My

Det är väldigt svårt att förstå att du haft sån extrem problem med finnar. När man kollar på dina bilder ser du så len & fin ut!

2011-01-04 @ 13:51:54
URL: http://mysn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0