Weekend



KOLLA VAD FINT JAG HAR GJORT I MIN HYLLA!



Då var det söndag. Jag har inte lika mycket ångest denna söndag därför att nästa vecka så jobbar jag bara fyra dagar, sedan åker jag hem till Sverige över helgen. Då blir det i och för sig inte så mycket bloggande, för datorn får stanna i London på grund av bagagevikten (ska trycka ner så mycket kläder jag bara kan i resväskan på vägen tillbaka).

Men på något sätt så känns det här som hemma nu. Vi har fått oss ett liv här och vi har det väldigt bra. Therese ligger bredvid mig i sängen, vi har varsin take awaymugg med kaffe (jag - Costa, hon - Starbucks, jag - fattig, hon - rik) och flabbar åt fanpages på Facebook... Vi har haft en knasig - alltså knasig är ett bra ord - helg. Verkligen weird. Jag får berätta i nästa inlägg. Ska bara fundera på vad jag ska lägga upp för bilder, i och med att jag inte tagit några. Jaja.

Be right back with more info.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0