Sverige inatt!



Sorg att lillebror inte är hemma över helgen.




Toodles!

Imorgon bitti åker jag till Sverige, måste åka hemifrån vid tre. Just nu vill jag faktiskt bara komma hem en liten stund, umgås med mina fina vänner och hålla lite på det. Få lite perspektiv på vad jag gör här. Ja, det ska bli skönt. Senast igårkväll vid tiotiden sa jag till Andrew att jag inte ville åka hem, men det slog bara om totalt efter ett tag - nu vill jag komma hem till mamma och pappa, träffa mormor och morfar, Kajan, Carl, Moa, Jennica och alla!

Så dagen ska vigas ute i regnet efter att jag har strukit klart - lite kläder idag, wihoo - jag ska åka till Brent Cross tänkte jag. Men först måste jag skriva ut mitt boarding pass, köpa min bussbiljett (varför skjuter jag upp allt till sista sekunden, oskönt att ta taxi till flygplatsen om det skulle vara så!) och packa mina grejer. Ska ta med mig lite grejer hem tänkte jag, men inte speciellt mycket.

Datorn kommer inte följa med hem, utan jag får uppdatera bloggen via min klump till stationära dator (åh, jag föraktar PC nu för tiden, haha). Men jag är ganska fullbokad under helgen - imorgonkväll ska jag hem till Ludde på middag, på lördag ska jag och mamma förbereda mitt kalas och sedan är det utgång på kvällen. På söndag kommer släkten hem och firar min tjugoårsdag (i efterskott då). Ska bli så himla mysigt att träffa alla igen! Åh, jag längtar verkligen nu.

Kommentarer
Postat av: Mirre

Underbart att få komma hem förstår jag =D

kramar

2011-02-10 @ 12:00:10
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0