Crime Report Number



Mitt älskade kort... Snyft.




Nu har polisen ringt, så jag har fått ett Crime Report Number. Det visade sig att 50 pund använts på mitt kort (motsvarar cirka 550kr) och att resten vart sena transaktioner (jag hatar Lloyds ibland...). Så nu har jag fått mitt nummer så ikväll ska jag ringa The Fraud Section på banken så att jag får tillbaka de 50 punden. Har även ringt stället jag var på, så övervakningskamerorna ska kollas av polisen samt övervakningskamerorna vid bankomaten där kortet använts. Vad jag älskar övervakningskameror för tillfället!

Hur som helst, lagar mat till mina små pojkar nu. Idag älskar jag dem så mycket, va. Hade en supermysig dag med Vanessa också, riktigt go tjej måste jag säga!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

ÅH, vad glad jag är att det löste sig!

2011-02-22 @ 19:54:47
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/
Postat av: Emilie

Men åh nej vad jobbigt sådant där är. Det är ju skönt att man får tillbaka pengarna men det känns ju så drygt ändå.



sv; Åh, jag är så avundsjuk på dig som kan handla billigt MAC. Nu är jag förvisso rätt inne på att få tag på Inglot, men ändå :P Jag funderar på att köpa en paintpot, du får ge en recension sen ;D Äsch, oavsett om pundet är dyrare än vad det varit innan är allting billigare jämfört med sverige :P



2011-02-22 @ 20:53:14
URL: http://vintertroll.blogg.se/
Postat av: Rebecca

sv: tack så otroligt mycket!

2011-02-22 @ 21:04:47
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0