Bilder från helgen

I fredags var vi först på The Camden Head, och sedan gick vi till Koko. Där träffade jag Jamie, som jag träffat ute tidigare. Vi satt mest och pratade i och med att musiken inte precis är den bästa...

 



Igår var vi på IKEA i Naesden, jag, Sophia, Petra och Sara. Vi åt köttbullar och handlade svensk mat och svenskt godis. Mumma. Dock gav jag det mesta till mina aupairföräldrar, Freddie och Ben. Undrar om de uppskattar det lika mycket som jag gör. Igår på kvällen var vi på The Monarch i Camden, samma gäng som var på IKEA. Foffe kom dit vid elvatiden och så träffade vi Andrews kompisar. Dock var han inte där själv. Men, det var en rolig kväll, trots att det var ganska sjukt. Musiken är fantastisk på lördagar, man kan varenda låt, haha. Ska ta med Kajan dit på lördag tänkte jag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0