Rött istället för rosa

För att göra min blogg yttepyttelite mer julig så ändrade jag från det rosa till det röda. Funderar på att lägga till lite snö också, men det tar så jäkla lång tid för sidan att ladda om man har så mycket script... så jag vet inte. Tänkte pilla lite mer med den i dagarna och fixa det som jag vill - till exempel bloglovin-ikonen. Jag tycker det är jättesvårt att göra en snygg, men stilren bloglovin-ikon. När jag jämt hade sånadära "söta" designer vart det lätt, men nu är det himla svårt. Har ni några tips?

Jag trivs verkligen med min nuvarande design (eller den som jag har haft sen i somras haha), det är den designen som jag har blivit mest tillfreds med faktiskt - genom tiderna. HAHA. Den är enkel men ändå snygg. Funderar dock på att ändra lite detaljer, men ha kvar tänket när julen är över. Vad tror ni?
Trackback
RSS 2.0