Ändringar



Jag vill förändra bloggen. Massor. Jag vill skriva mer om mode och skönhet, men inte att det ska förvandlas till en modeblogg, men jag har liksom fått återuppväckt intresse för kläder, skor och smink känns det som. När jag gjorde designen jag har nu hade jag något helt annat i åtanke. Jag vill ha en söt blogg, men samtidigt vill jag att den ska vara cool/fräck/whatever. Lättsam. Men ändå personlig. Jag vill slå ihop alla mina fotokategorier till en enda, fokusera mer på livsstil och dagens outfit. Mer vardagsfotografering på mat, inredning, kompisar... Inte massa tråkiga naturfotografier. Och framförallt vill jag ha en röd tråd genom mina inlägg. En känsla, ett utseende. Hur jag skriver mina inlägg, hur bilderna ser ut. Är supersugen på att radera mitt arkiv, men kan verkligen inte med. Det är typ 3 år av mitt liv där, jag vill ju kunna titta tillbaka, men jag vill också ha en ny fräsch start. Främst är det ju utseendet som ska förändras.

Vad tror ni om det?
Trackback