first day at work

Oj, hej på dig din duracellkanin, är vad jag utbrast till min spegelbild för 2 sekunder sedan. Vad sysslar jag med? Jo, jag bakar bröd, gör matlådor för nästa vecka och jag bakar chokladbollar. Jag har hunnit med både ICA Maxi och Ikea efter jobbet, och det var faktiskt min första dag! Och det gick bra! Jag lär mig fort, om jag får säga det själv. Idag har jag mest sysslat med inskrivning av elever, skapat kontoplaner för dem och lite sånt där. Det är ju en tjej där och lär upp mig den här veckan, och sedan får jag nyckel på fredag, så är jag ensam från och med nästa måndag. Så himla spännande! Jag tror att jag kommer trivas som fisken i vattnet.

Nu ska jag återgå till matlagningen och sedan ska jag göra bloggdesigner/installera bloggdesigner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0