Min dag

 

 

Kameran åkte på något vänster inte upp när jag fikade med Julia och Amanda, så därför får ni lite trevliga egobilder på moí istället. Gatan hem är så vacker nu när det verkligen är sommar (ja, det är baskemig sommar nu!), med vackra körsbärsblommor och gröna trädkronor. Sånt gillar jag! Får mig dessutom att bli lite lycklig i all annan misär. Har ringt tatueringsstudion och fixat i ordning så att allt står rätt till med min tatuering (tänk att det bara är några dagar kvar, vad tiden går fort!), och sedan har jag hängt i Hampstead hela dagen. Tog mig en frisk promenix dit, men fick ta tåget hem för det skulle komma en matleverans vid fem. Så den senaste halvtimmen har jag ägnat åt att organisera kylskåpet, diskat ur lite lådor och sånt där.

Tänkte ge mig ut på en lite springtur innan jag lagar middag. Vi får se när familjen kommer hem också! Back to reality, som man brukar säga. Men veckan är go - bara tre dagar, och det ser ljust ut för helgen. Kommer nog bli bra.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heja, Heja! :) Duktiga Sanna! Jag ska försöka springa i morgon bitti också :)

2011-04-18 @ 19:11:12
URL: http://charlottethoren.blogg.se/
Postat av: micka

gud va mysigt det ser ut! solen är mer än välkommen tillbaka :)

2011-04-18 @ 20:52:05
URL: http://frayme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0