Duktig tjej



Bild efter måndagens springtur som inte var så lång. Nu däremot, 1 timme och 10 minuter powerwalk och jogging så är jag alldeles för rödmosig i ansiktet för att våga visa mig.

 

Som sagt; jag har alltså varit ute i 1 timme och 10 minuter, har powerwalkat (shit vilket tempo jag börjar få, tack vare White Light Moment med Tover Styrke, Cannibal med Ke$ha och Sweat med David Guetta & Snoop Dogg) 45 minuter (hemmifrån › Market Place › Temple Fortune › Hoop Lane › Meadway/Heathgate) sedan sprang jag ett varv på den delen av Hampstead Heath som ligger på "vår" sida. Helt sjukt vad jag är trött nu, men Gud i himmelen vad bra det känns. Om ett par minuter kommer en bild på min tattoo som jag gjorde idag. Håll utkik!


Kommentarer
Postat av: E M M A

Duktigt :D

2011-04-21 @ 15:01:17
URL: http://emmasvard.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0