De kallar mig... död?




Igår var en såndär kväll - "Åh, ska vi ses och ta en öl i och med att du är i London, som eskalerar totalt till en utgång där jag tycker att det är asfiffigt att blanda alla alkoholhaltiga drycker jag kan komma på". Och börja jobba sju dagen efter. Yay me. Jag var hemma vid halv fyra (stod på Piccadilly Circus i en timme och väntade på jäkla N13, blir så förbannad...) och då kan man säga att jag la mig i sängen och somnade på studs.

Det verkar vara någon grej det här, varför lyckas man alltid bli sådär svenskt hej-jag-är-fjorton-år-och-jag-bara-ääääääälskar-att-vara-full när man är med folk från Sverige? Var precis samma sak när Kajan var här i februari... Jaja, kvällen var i alla fall hur rolig som helst, killarna åt mat i Covent Garden, sedan gick vi till The Prince of Wales och satt på uteserveringen i nån timme, och sist men inte minst hamnade vi på Tiger Tiger. Jag hade jätteroligt! Är ganska så säker på att det togs lite iPhonebilder, men vart de kommer ta vägen har jag ingen aning om. What happens in London...

Nu ska jag sova till klockan tre. Godnatt.
UUUH; och grattis till Joakim som fyller 22 idag! Woop woop.
Trackback
RSS 2.0