Alternativt

 

 

 

 

Jag älskar min nya SPOTIFYLISTA!

 

 

 

Åh, jag har gjort en Spotifylista som jag är så fruktansvärt nöjd med. Visst är det underbart när det blir så? Att man bara lyssnar på heeela listan, längtar efter listan och bara... ääälskar listan? Det är underbart. Det enda som är lite jobbigt med denna lista är att jag lagt till I Will Come to You med Hanson, och jag kan ju inte neka till att när Taylor var 14 bast och gjorde denna, så var han en svärmorsdröm. Vad är det som är dåligt med det tänker ni? Jo, det dåliga är att han har fru och barn för tillfället, så jag känner mig lite heartbroken. Nej, klart jag inte gör, fast ibland får jag sånadär starstruck-crushes, och jag får en när jag hör honom sjunga och han har sin 90-tals-frilla som är såååå sjuuuuukt lång. Och allt är bara nittio-tal, allt är bara förskolan på Lindåsskolan i Billdal, allt är bara tillbaka till MmmmBop. Gamla goda tiden, kan man säga. Då det inte fanns problem eller något komplicerat här i världen. Det var då livet var cake & ice cream, gulddagar när livet gick ut på att leka. Nu känner jag mig vuxen. Köper hellre ELLE Interiör istället för ELLE Magazine. Jag sitter och lyssnar på jazz och klassisk musik i min ensamhet. Ja, det får mig att känna mig lite vuxen. Herrejesus... Nu kom jag helt in på ett sidospår här.

Min Spotifylista heter #8 - vårkänsla. Subscriba om du vill!

Har börjat inse att jag lyssnar på ganska knepig musik. Men ge det en chans, det är ganska stämningsfullt om ni frågar mig. Avslappnande och härligt. Också nåt houseliknande då och då. Vinnande koncept, som man brukar kalla det.





Kommentarer
Postat av: Martina

HAHAH SANNA VA STÖRT; gick du på lindås?! En annan är skintebobarn! Hahaha världen är så jävla liten.

2011-04-14 @ 11:44:59
URL: http://martinamartina.blogg.se/
Postat av: Isabell

Wow, Katy B är ju helt underbar! Jag satt faktiskt och pluggade till hennes musik ett bra tag, det är bra musik som går att plugga till - jag är förvånad! Vanligtvis brukar jag behöva lyssna på något utan sång, typ piano - men nu blir det Katy för hela slanten! :D



Ang. spellistor förresten, jag är så dålig på att sortera ut sånt man inte orkar lyssna på igen - bara för att det känns dumt att "slänga". Tänk om man skulle börja gilla den där låten igen liksom, och så hittar man den inte - panik! ;D

2011-04-14 @ 18:13:37
URL: http://isabellicious.blogg.se/
Postat av: Sofia

Du är vinnaren utav min smyckestävling! Har du missat det? ;) skriv gärna din adress och vilket smycke du vill ha :)

2011-04-14 @ 20:37:48
URL: http://sofiaaaaa.webblogg.se/
Postat av: Sofia

SV: nu har jag skrivit din adress och vilket smycke du vill ha till hon som äger josign.se och ditt smycke blir snart skickat till din brevlåda!



Skulle bli glad om du ville höra av dig till mig när smycket kommit hem till dig så jag vet.

Kram :D

2011-04-14 @ 21:09:20
URL: http://sofiaaaaa.webblogg.se/
Postat av: ANNA'S FOTO - vinn valfritt close-up filter

Var gärna med i min fototävling där du kan vinna ett valfritt close-up filter från tvspelsweb.se :)



http://annasfoto.webblogg.se/2011/april/fototavling-i-samarbete-med-tvspelsweb.html#comment



vet ju att du redan har ett close-up filter men du kanske vill ha ett till? :D

2011-04-14 @ 21:20:20
URL: http://annasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0