It smells like China




Förut när jag skulle ta mig en tripp till bilen för att hämta lite grejer, så kände jag en välbekant doft i näsan. Det luktade precis som det gjorde i Kina, de sista dagarna när det blev kallare. Det luktade kyla och avgaser. Jag måste erkänna att jag saknar det enormt mycket. Det var min första resa ensam, utan föräldrar, och jag har typ aldrig känt mig så fri som jag gjorde under de två veckorna. Vi gjorde vad vi ville, gick upp när vi ville, shoppade vad vi ville... allt på mina egna villkor. Vissa saker saknar jag mindre, men jag hoppas på att få åka dit snart igen. Jag älskade verkligen den staden!

Kommentarer
Postat av: malin [fotoblogg]

den första bilden var riktigt fin :)

2010-09-03 @ 11:25:47
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0