Godmorgon




Först i Ale, sedan på matchen och sist flams på Expen.


Gårdagen var verkligen händelserik, jag kände mig väldigt erfaren när jag la mig i sängen klockan
två.
Jag gjorde en bra debattinsats på Ale Gymnasium, Alliansen ägde vad jag förstod. Vi värvade också fyra medlemmar till LUF, vilket var roligt!
Jag var på derbyt, och Tobey hade självklart lurat mig så att vi stod i IFK-klacken. Jag fick bland annat höra att de kunde elda upp min tröja åt mig, och de kunde verkligen inte förstå hur Tobey kunde umgås med mig. Tröjan åkte av, jag var livrädd, haha.
Jag satt på Expen från klockan nio till klockan ett. What-the-fuck? Jag trodde nämligen att Capa skulle köra hem mig vid elva senast, men så blev det ett. Så jag är lite småtrött nu.

Kommentarer
Postat av: E

Åh, Ale Gymnasium ligger ju tio min från mig ;)

2010-09-14 @ 18:05:21
URL: http://photobyemma.blogg.se/
Postat av: Johanna lomander

Hej! Ville bara säga att du var jätteduktig idag då du debatterade på Lerums gymnasium! Grymt imponerande, kul att höra :) Kramis.

2010-09-14 @ 21:04:09
URL: http://johannalomander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0