Safe mode

Toodles! Hemkommen från stan, var inne en snabbis på expeditionen och lunchade med Carl, Matilda, Christoffer och Simon.

Just nu sitter jag faktiskt vid min egen dator, jag har ju insett att jag kan köra felsäkert läge på den. Det är dock galet irriterande, men jag ska försöka hitta ett bra sätt att fixa den. Är det någon som vet hur man startar om hela datorn? Det är det jag vill göra, men det funkar liksom inte. Sjukt irriterande!

Jaja, nu ska jag försöka få tag på Dell, så att de kan hjälpa mig.


Kommentarer
Postat av: Neha

Hur menar du med att starta om hela datorn? Installera om OS och så?

2010-09-05 @ 14:21:11
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0