15?



SANNA PREIFELT - EN RIKTIGT JÄVLA FRÄSCH FLÄKT I LERUMS KOMMUN.

Hade kunnat funka om jag hade kört en kampanj, eller? Haha.

Vaknade du imorse, i Lerums Kommun och hade bara en sak i huvudet? Femton?

Jo, det är för att jag har indoktrinerat alla förstagångsväljare med att de ska kryssa mig (på plats 15) på Folkpartiet Liberalernas kommunlista. Så gå nu snällt och gör det, på Dergården till exempel, eller Rydsberg (för där är jag, då kan vi ju ses också!)

Mycket viktigt - alla som tänker kryssa mig måste ta en bild ihop med mig!
Jag vill spara det tills jag blir gammal och kan prata med mina barnbarn om hur det var när jag försökte komma in i kommunfullmäktige i Lerums Kommun, men hoppade över att kampanja i typ 40 dagar, utan la krutet på den 18 & 19 september. Men INTE 18 och 19! UTAN 15!
Trackback
RSS 2.0